ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر جملات ناب فیلسوف "ارد بزرگ" ، و سخنانی که می تواند برای ما بسیار آموزنده باشد امیدوارم از خواندن جمله های ناب حکیم ارد بزرگ لذت ببرید
ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر جملات ناب فیلسوف "ارد بزرگ" ، و سخنانی که می تواند برای ما بسیار آموزنده باشد امیدوارم از خواندن جمله های ناب حکیم ارد بزرگ لذت ببرید

جملات قصار بزرگان


"سیزده به در" واژه کوچک شده "سیزده به دره" است ، به مفهوم سفر در روز سیزده فروردین ، به دره و دشت است . برای پایکوبی و شادی ... این روز زیبا ، نحس نبوده و نیست ... می توان در خانه ماند و شاد بود و یا باز می توان در شادی با همگان همراه بود و به دره و رودخانه رفت ... حکیم ارد بزرگ



هر شکست لااقل این فایده را دارد که انسان یکی از راههایی را که به شکست خوردن منتهی می شود را می شناسد. لاورنس

 

تو چیزها را می بینی و می پرسی: چرا؟ من خواب چیزهائی را که وجود ندارند می بینم و می گویم: چرا که نه؟ جرج برنارد شاو

 

همه مردم یک سرزمین ، باید پیشوای آزادی و آزادیخواهی باشند . حکیم ارد بزرگ



هر چیزی زیبائی های مخصوص به خودش را دارد ولی هرکسی نمیتواند آنها را ببیند. کنفوسیوس
 

عاشق بودن به همان اندازه طبیعی است که نفس کشیدن و زنده بودن . باربارا دی آنجلیس

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:56 http://happy-birthday-farzaneh.tk/

سلام
روز شنبه 26 مهر روز تولد کسی هست که دوستش دارم، برای روز تولدش نمیتونم هدیه خاصی بگیرم، برای همین این وبسایت رو ساختم تا بتونم براش تبریک جمع کنم و خوشحالش کنم، دوست خاصی ندارم که دعوت کنم و وقت زیادی هم نمونده :( خیلی ها رو دعوت کردم اما اومدن و بدون کامنت رفتن :( ممنون میشم شما سر بزنید و تبریک بگید تا منم بتونم نشونش بدم :)
http://happy-birthday-farzaneh.tk

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.