ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر جملات ناب فیلسوف "ارد بزرگ" ، و سخنانی که می تواند برای ما بسیار آموزنده باشد امیدوارم از خواندن جمله های ناب حکیم ارد بزرگ لذت ببرید
ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر سخنان ناب حکیم ارد بزرگ

ایستی بر جملات ناب فیلسوف "ارد بزرگ" ، و سخنانی که می تواند برای ما بسیار آموزنده باشد امیدوارم از خواندن جمله های ناب حکیم ارد بزرگ لذت ببرید

حکیم ارد بزرگ : خوشرویی همانند زر ، دارایی با ارزشی است.


خوشرویی همانند زر ، دارایی با ارزشی است. حکیم ارد بزرگ

عشق از آدمی دلاوری پیروز می سازد، نه گوشه گیری غمگین و پریشان. حکیم ارد بزرگ

کارآفرین ، زندگی آفرین است ، پس آفرینی جاودانه بر او .  حکیم ارد بزرگ

کسانی که نام های : چنگیز ، اسکندر ، تیمور و همانند اینها را بر فرزندان خویش می گذارند ، به میهن خویش پشت کرده اند چرا که اینها به ایران یورش آورده و خون ایرانیان را بر زمین ریخته اند ، حتی برخی از نام ها در شاهنامه وجود دارد که بهتر است بر فرزندان خویش نگذاریم ، نام هایی همانند : گشتاسب، اسفندیار و بهمن که بدترین پادشاهان درون شاهنامه هستند و بانی مرگ رستم پهلوان و نابودی خاندان او شدند. حکیم ارد بزرگ

______________________

هشدار به عادل الجبیر:‌ صبر جمهوری اسلامی را نیازمایید    

۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۱:۴۹ PM


معاون عربی آفریقای وزیر امورخارجه در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی وزیرخارجه عربستان هشدار داد : صبر جمهوری اسلامی ایران را نیازمایید.

حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به اظهارات عادل الجبیر که جمهوری اسلامی ایران را به قاچاق سلاح به بحرین و عربستان متهم کرده است، تصریح کرد: اظهارات وزیرخارجه عربستان کاملا بی اساس است و به وی هشدار می دهیم که صبر جمهوری اسلامی را نیازماید.


وی گفت: وزیرخارجه عربستان به جای اتهام زنی و فرافکنی به مسئولیت کشورش در فاجعه منا بپردازد و از حمایت آشکار و پنهان خود از تروریست ها در یمن، عراق، سوریه و منطقه دست بردارد.


امیرعبداللهیان افزود: عربستان کشورهای کوچکی مانند بحرین را بازیچه سیاست های غلط خود قرار ندهد.


معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه تهران رابطه طبیعی با سعودی را هیچ گاه نفی نکرده است، تصریح کرد: از آغاز به کار دولت آقای روحانی توپ در زمین عربستان سعودی است اما معلوم نیست چه کسی در این کشور تصمیم گیرنده است.
---------------
آغاز اجرای ۲ طرح جدید ورزشی در مدارس    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۱:۳۵ PM


طرح‌های جدید ورزشی نرمش صبحگاهی و دوره دوم المپیادهای درون مدرسه ای از امروز در مدارس سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ بر اساس تفاهم نامه‌ای که پیش از این میان آموزش و پرورش و شبکه رادیویی ورزش منعقد شد دانش آموزان از امروز پیش از ورود به کلاس درس، پنج دقیقه به نرمش صبحگاهی می پردازند.


این طرح با هدف توسعه نشاط و شادابی در مدارس و انس با نرمش های صبحگاهی در دانش آموزان صورت می گیرد و اجرای آن را شبکه رادیویی ورزش بر عهده خواهد داشت.


در دومین مرحله طرح المپیادهای درون مدرسه ای نیز دانش آموزان در هفت رشته ورزشی در طول سال تحصیلی در مدرسه به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان به تیم های ورزشی معرفی و یا به مسابقات ورزشی اعزام می‌شوند.


وزیر آموزش و پرورش در مراسم نمادین آغاز به کار این دو طرح ورزشی گفت: اگر ورزش بخواهد به صورت همگانی دربیاید مهمترین خاستگاه این حرکت آموزش و پرورش و مدارس هستند.


علی اصغر فانی افزود: اگر ورزش در مدارس نهادینه و به صورت یک برنامه در زندگی دانش آموزان ایجاد شود می تواند نقش مهمی در سلامتی دانش آموزان ایفا کند.


وی تاکید کرد: المپیاد درون مدرسه امسال با شرکت 7 میلیون دانش آموزان برگزار می شود و نقش مهمی در پویایی و نشاط دانش آموزان خواهد داشت.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: زندگی ماشینی و آپارتمانی حرکت و شادابی را از دانش‌آموزان گرفته است بنابراین امروزه نیاز به حرکت و پویایی در میان دانش آموزان بیش از پیش احساس می شود.


حمیدی افزود: فناوری های نوین مانند موبایل و اینترنت باعث یک جا نشینی و بی تحرکی دانش آموزان شده است که باعث ایجاد بیماری های قلبی و عروقی و دیابت در نسل آینده خواهد شد.


در این مراسم که به صورت نمادین در دبیرستان رازی منطقه 3 تهران برگزار شد دانش آموزان به اجرای حرکات نرمشی و ورزشی پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.